|
نتايج جستجو |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05.19 |
منابع آزمون کارشناسي ارشد مديريت |
|
«بسمه تعالي»
انتشارات تبلور دانش – گروه DLM
از صميم قلب به شما تبريک مي گوييم که تصميم گرفته ايد در آزمون |
| |
|
dlm، تهران، تلفن : 22360606 |
| |
|
|
|
|
|
05.14 |
ديپلم فني حرفه اي موسيقي از کنسرواتوار |
|
شما مي توانيد از کنسرواتوار تهران ديپلم کار و دانش موسيقي در يکي از رشته هاي ساز ايراني و آواز ايراني و يا ساز جهاني |
| |
|
روابط عمومی کار و دانش کنسر�، تهران |
| |
|
|
|
|
06.17 |
فضاي سبز لوتوس |
|
طراحي و اجراي فضاي سبز
گروه فضاي سبز لوتوس افتخار دارد در تمامي زمينههاي مشاوره ، طراحي و اجراي فضاي سبز منازل ، |
| |
|
گروه فضای سبز لوتوس، تهران، تلفن : 09121780211 |
| |
|
|
|
|
05.13 |
تحصيل درانگلستان |
|
اسپينکر کالج درمرکز يک ناحيه ي دانشگاهي فعال ، در مرکز پورتس موث در بريتانيا واقع شده است که ارائه کننده ي دوره هاي |
| |
|
اسپنکرکالج، تهران، تلفن : 22896067 - 9 |
| |
|
|
|
|
01.17 |
تحصيل در مالزي |
|
تحصيل در مالزي
توسط نمايندگي رسمي از دانشگاهها و کالج هاي معتبر مالزي
اخذ پذيرش تحصيلي از دانشگاههاي |
| |
|
malaysia، تهران، تلفن : 88207821 |
| |
|
|
|
|
04.06 |
آمار سال سوم |
|
تحقيق آمار ، پروژه هاي آمار ، آمار توصيفي،پروژه آمار سال دوم،تحقيق آماري رايگان با نمودار،آمار |
| |
|
رضا آجري، تهران، تلفن : 09191490747 |
| |
|
|
|
|
07.10 |
پايان نامه |
|
پايان نامه ، تحقيق : معرفي ASP.Net , SQL
پايان نامه ، تحقيق : تکنولوژي بلوتوث و اينفرارد
پايان نامه ، تحقيق : بررسي کارت |
| |
|
رضا آجري، تهران، تلفن : 09191490747 |
| |
|
|
|
|
07.10 |
سي شارپ تحت وب |
|
وب سايت جامع تبليغاتي-سايت نيازمنديها (درج آگهي)
وب سايت تبليغاتي-نيازمندي
وب سايت بنگاه املاک 1 + داکيومنت
وب سايت |
| |
|
رضا آجري، تهران، تلفن : 09191490747 |
| |
|
|
|
|
|
07.10 |
پروژه آمار |
|
تحقيق آمار بررسي وضعيت دانش آموزان كلاس سوم رياضي در درس مباني كامپيوتر
تحقيق آمار بررسي قد دانش آموزان يك |
| |
|
رضا آجري، تهران، تلفن : 09191490747 |
| |
|
|
|
|
06.16 |
سپهردانش,انجام پايان نامه,انجام مقاله |
|
موسسه علمي، پژوهشي سپهر دانش فعاليت خود را به صورت محدود از سال 1385 با عده اي معدود از جوانان با انگيزه ي دانشگاه |
| |
|
دکتر شادی پژوهان، تهران، تلفن : 22886172 |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|